Thursday 30 July 2015

#IIUMInterns

Assalamualaikum korang...

jom gotong royong bersihkan blog ni. hahaha. Macamana cuti engkorang? tinggal sebulan lebih je lagi. Aku rasa tak sabar sebab habis cuti bermakna habis intern. Habis intern bermakna start kelas. Hmm tapi aku macam rela pegi kelas ngantuk ngantuk tu dari kerja. kahkah. At least balik bilik boleh tidur. Kalau kerja haa tersengguk la kat meja tunggu jam pukul 6 nak balik rumah cepat. Balik, tidur, bangun pagi, kerja. haaa ulang. takde life rasa. Setiap hari aku tak sabar nak weekend. hahahaha

Maaf takde gambar nak share sebab malas nak transfer bagai. Bukan sebab office aku buruk ke apa. hahahaha. Nanti aku share kat group ws je lahh. 

Kepada ckin, pergila bella amara. Pelis. Pelisss *muka comel*

marlianayob

No comments:

Post a Comment