Saturday 25 July 2015

hai awak cemuaaaaa


uhuks uhuks uhukssssssss 
amendaaaa berhabuk sangat blog ni gilaaaaa..
kemas la skit
haihhhhh hahahhaha

Wehhhh aku bosannnnn.. korang x rindu aku ke? hahah
..................................
 aku rindu .hehe

Buat la pasal intern korang weh. blh la update skit pasal blog kita ni haaa. aku intern ni rasa makin hitam doeeee. rasa mcm penjelmaan semula jadi bangla. kahkahkah

okla meh aku cite skit pasal intern aku. cewah


haaa ni intermates aku.. ada 14 orang semua tapi dua da keluar.. sobss sedih



ni first meeting kitorang ngn telekom punya branch kt pj.. macam biasa la aku aku xleh serius.so aku gelak2 je la time ni..haha






 Ni kitorang g team building kt pd.. best woooooooooooo kitorang mandi laut tgh malam ngn bbq semua..pastu malam tu kitorang dgr ada orang mati lemas dalam swimming pool..cuak gilaaaa kot. pastu esok mandi pool tempat orang meninggal tu -_-'. Kita kena pegi sini wehhhhh yang blue lagoon tu best sikit laaaa tapi pasir dia kasar la sikit dan dalam. ckin pegi kalo aku selam konfirm dia xnak kawan ngn aku dah..hahahahahahahha maap ckingkong kikikiki






So da start da keje minggu depan tuuu..nampak tak kehitaman aku terserlah? hahahahaha so ni la keje aku intern ni. korang kalau ada orang nk apply unifi blh la bagi nombor kt aku..hahahaha sempat promote haaa.tapi serius ni *muka serius sesaat*






sebelah aku ni anis nama dia..dia paksa aku sebut nama dia..hahahahha dia senior hanis, say hi everybodyyyyy.haha
ni kelakar tau gambar ni..ada pakcik ttbe bagi duit kt kitorang.. aku rasa sebab muka aku sedih sangat kot, ttbe aku rasa aku menyedihkan, menyebarkan suasana sedih bila orang tengok,sebab tu dapat duit..hahahahha







pastu ni cite lawak + bengang gak ah punya cerita..hahahah cis.. mamak ni berenti kt depan aku time aku duk lambai lambai unifi kt tepi jalan. pastu aku dengan gembiranya sbb ingat da dapat customer satu. aku explain kt dia semangat gila pastu dia dengar laa dengan semangat gila. aku terang punya terang, dia tanya gak pasal unifi. lelama tu aku perasan muka dia bahagia gila dengar aku cakap..aku da pelik da.pastu korang tau dia tanya apa kt aku? tau tak tau takkk? okayy tak tau..hahahahhaa okay.
dia tanya aku 'awak da kawin ke?'dengan muka bapak la gatal. terus aku undurkan diri n cakap da kawin..rasa nak cakap dh menopos da (betul la kot eja cmtu..hahhaaha)..hahahha terus dia bla..hahaha asdfghjkl betul perasaan time tuuuu..haih






okay lastly,
aku nak wish SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN semuaaaaaaaaaaaa!!

Maaf semua atas semua salah aku dan 
may our friendship stay strong forever. 
cewah haa gitu..hahaha


Sekian wassalam

 
                                                                                       -nuruljannahyaacob-

1 comment: