Friday 29 November 2013

SAYONARA

kehadapan sahabat2 yang dikasihi sekalian,

coretan saya pada hari ini tak lain tak bukan adalah sempena perpisahan kita untuk sem akan datang,
sedih kann? siapa sangka perkenalan *eceh ayat tokleh nak skema lagi* kita 2 tahun lepas kat nilai, boleh kekal sampai sekarang. siapa sangka gaduh gaduh kita bengang bengang kita, kalau time sesedih ada prob, muka2 yg sama jugak kita carik,
nii kalau nak throwback ni sampai esok tak habis, nak hafal utk study circle pun taklepas kang, haaa takpasal pasal kena marah dengan akak tu, padahal dia cakap 4 dec lepastu tetiba tukar harini lepastu ni rasa nak marah ni lepastu dah lah prereg buat hal malam tadi, lepastu bengang malam tadi tak hilang lagi, lepastu haaa k jauh dah terpesong, moh kita balik ke pangkal jalan,
tujuan asal saya bukan lah untuk men-coret panjang lebar apatah lagi membebel pasal study circle,
tujuan asal saya adalah untuk meluahkan perasaan betapa bersyukurnya saya ada korang korang ni haaa,
yelah dulu2 bespren saya paling banyak pun 2 orang, dah kalau masam muka dgn dua2 nak carik sape, ye dak? ni dah ada 6 bespren ni, kalau masam muka dgn 2 orang ada lagi 4 orang, kahkahkah, k tipu jeeee,
takde aihh masam2 muka, ckin kan suka orang senyum jee, haaa

 akhir kalam, ingin saya tegaskan bahawa sejujurnya saya berharap sangat persahabatan kita ni kekal bior sampai ke tua, haa kalau boleh bior sampai ke tua takde gigi tu kita boleh lagi dok ngumpat orang cerita pasal "berry", haaa nak ngumpat suami sendiri pun di alu alu kan, kehkeh,  group whatsapp mohon jangan bubar ehhh,

okayy akhir kalam yg kedua, nanti kalau selisih time nak pergi kelas tu luangkanlah seminit dua masa anda kita gosip kejap kat tepi koridor, ini tidak lain tidak bukan utk mengeratkan lagi ukhuwah kita semua,

sekian dari saya,
terimalah sedikit nyanyian dari saya khusus utk anda semua,
k tepuk sikit,


XOXO :*
ainifarhanahzulkepli


No comments:

Post a Comment