Friday 29 November 2013

Berpisah

First time aku dengar lagu kebangsaan kita, Sahabat dengan penuh sebak di dada. Tsk tsk. *hembus hingus* So, masing masing akan melangkah ke haluan masing masing. Aku, Ckin, Hanis, BECS. Aini, Jan, Pikah, BACC. 

Kepada Aini, Jan, Pikah,
All the best kepada korang. Kalau dapat buat geng baru jangan dilupakan pada yang lama. Tsk. Semoga maju jaya dengan pilihan engkorang. Aku tahu kos tu tough, semoga engkorang tabah k. Kalau nak nangis sebab tension buat akaun bolehlah menangis kat whatsapp. Haha. Tapi aku tahu engkorang boleh. Relax lah, Aini kan ade. Boleh korang tusyen ngan dia. Orang lain takde Aini. Haaa. Hahahaha

Kepada Ckin dan Hanis,
Ayuhlah kita terus melangkah ke depan menuju wawasan ! eh. Ape aku merepek? hahahaha. Semoga ni pilihan yang terbaik untuk kita. Insyaallah. Amin. Kalau aku ngan Ckin lost, harapnya Hanis boleh jadi tempat kitorang berpaut. Hahahaha

Semoga ukhuwah kita kekal walau berlainan kos. Semoga kita kekal bersahabat sampai bila bila. Amin Amin (: 


ILYFAEG 
miramarlianayob 


No comments:

Post a Comment