Thursday 14 December 2017

Nak 2018 Dah Ke?

tak pernah lagi aku rasa kesusahan nak log in email..lebih 20 kali aku cuba nak log in blog ni siap whatsapp mar kejap double "p" la single la,lepas tu password ada "_" ke tak..log in je dah aku lupa nak tulis apa.
.
.
.
.
hai korang..ada lagi 17 hari lagi sebelum 2017 nak bertukar jadi 2018. dah makin matang aku tengok semua orang. jap aku nak refresh korg dari cfs sampai sekarang. first ckin. aku adore gila dengan ckin.pendirian hidup dia teguh gila sebab aku tak berhenti dengar cita2 dia nak jual nugget tepi sekolah la,jual air la sampai ktorg cakap apa pun dia tak kisah.tup2 dah jadi ustazah sekarang..Jann dulu cakap anti lelaki la taknak kawen la tengok2 sekarang dah ada pakwe.pehhh kemajuan tahap maksima. mar yang suka benda2 pink, stokin pink,bakul sampah pink tapi aku tengok sekarang aku yang banyak warna pink dari kau.aini yang dulu nerd gila*aku nampak dia ulang alik dari katil duduk kat meja study* sekarang pun dah jadi gila.haha tapi result dia pun gila jugak..pikah ni je aku tak nampak perubahan.sama je dari dulu.takleh berpisah dari katil. duduk je atas katil tido *weyh lawak gila time pegi kelantan.pikah duduk atas tilam scroll phone.aku dengan wani sembang.ktorg toleh je tgk pikah dah tido..penat aku gelak dgn wani sbb igt pikah taknak menyampuk ktorg sembang*..ctort pun sama, masih kuat beleter,kaki korea. tangan tu tangan asyik nak tampar je kalau tgk cerita hantu tak pun time kau gelak gila2.

btw tahniah untuk kita semua sebab berjaya grad sama-sama.
tahun 2018 korang nak buat apa? nak cakap cari keje semua dah ada keje *doakan jann cepat dapat keje* .nak pegi bercuti, tahun 2017 dah pegi bercuti sama2 dekat putrajaya.haha




tetiba aku takut pulak nak jadi orang dewasa.nak kena berdikari la, kena pegi keje takleh ponteng suka2. 

so 2018 apa perkara korg rasa akan jadi dekat korang?

No comments:

Post a Comment