Thursday 2 May 2013

kisah cuti pru13

hello there ! ok sedang aini,mar,jannah,ckin & pikah bersenang lenang,goyang kaki dan kepala aku je yang tetap setia lagi di uia.nak buat macam dah kalau rumah jauh..kisah cuti pru13 kali ni memang dahsyat yg teramat *kalah tsunami 2008.ok hiperbola semata*

hari ini hari khamis. kalau diikutkan kalendar hari ini ada klas seperti biasa tetapi kelihatan hanya segelumit students sahaja yang merayap di kawasan kuliyyah sekitar uia. mengapakah jadi begini ? ramai yang sudah pulang ke kampung bagi melaksanakan tanggungjawab mengundi *mari mengundi -sambil menyanyi- lalala*

pagi tadi paling trajis dalam hidup.dah la pegi kelas sorang2 pastu jalan sunyi je macam uia tu aku yg punya.sapa nak masuk kena mintak izin. ok pastu sampai klas sorang pon xde except makcik cleaner. dy senyum je kat aku,mybe dy anggap aku pelajar cemerlang,cewahh hanis..balik2 bilik petang tu teringat lupa nak baca betul2 mesej jiha..HAH!!! amek kau sebenarnya harini takde pon klas isf..what the bird! sape suruh xbaca mesej yg jiha hantar minggu lepas betul2..

cuti,cuti jugak ye kawan2..jangan lupa lepas je buka cuti ni semua assignment kita nak kena hantar .minggu depan bakal membunuh kita semua tapi zaki kata membunuh tapi tak la sampai mati..hek! so just be ready for next week.kitakan sehati sejiwa.~ seindah bunga ditaman~lalala *seronok nyanyi time hujan cenggini..nah ni aku post bnda yg korang nak .enjoy our holiday bebeh <3




  



- HANIS SAKINAH RAMLI -



No comments:

Post a Comment